Znajdź odpowiedź na wszelkie pytania dotyczące twojej strony internetowej, konta, bezpłatnego okresu próbnego czy płatności.

1. Czy każdy może skorzystać z 30-dniowego BEZPŁATNEGO okresu próbnego w serwisie SimpleSite?
Tak. Każdy może skorzystać z 30-dniowej BEZPŁATNEJ subskrypcji próbnej. Po upłynięciu bezpłatnego okresu próbnego, możesz zdecydować, czy chcesz wykupić subskrypcję SimpleSite.

2. Ile kosztuje subskrypcja w serwisie SimpleSite?
Możesz wybrać pomiędzy kilkoma rodzajami subskrypcji w serwisie SimpleSite - ich czas to trzy miesiące lub rok.

Ceny subskrypcji są następujące:

Jeden miesiąc €12.00
Trzy miesiące €31.00
Rok €99.95

Jeżeli kupisz domenę, Twoja strona będzie kosztowała:

1 miesiąc: €14.00
3 miesiące: €36.00
1 rok: €119.95

3. Co obejmuje subskrypcja SimpleSite?
Subskrypcja SimpleSite obejmuje stronę internetową z 40 podstronami i albumami zdjęciowymi. Strona może pomieścić 300 zdjęć i 10 minut materiału wideo, które można rozmieścić na 40 podstronach. Użytkownik otrzymuje pełną funkcjonalność i pełny dostęp do wszystkich opcji serwisu SimpleSite, włączając w to motywy, szablony, księgi gości i funkcje modyfikacji zdjęć, takie jak dymki.

4. Co mogę zrobić, gdy zechcę mieć więcej podstron lub zdjęć na stronie?
Zawsze można dokupić dodatkowy pakiet z 20 dodatkowymi stronami, 200 zdjęciami, i 20 dodatkowymi minutami wideo do swojej strony internetowej. Dla większości użytkowników podstawowy pakiet jest wystarczający, zwłaszcza że można stale usuwać stare strony, zdjęcia, filmy, a na ich miejsce wstawiać nowe propozycje. Jednak jeśli chcesz dokupić dodatkowy pakiet 20 dodatkowych stron, 200 zdjęć, i 20 dodatkowych minut wideo dodatkowa opłata €35.00 na 3 mies. w tym dodatkowe strony, zdjęcia/grafiki i sekundy wideo. jest pobierane jedynie co kwartał.

5 Chcę przedłużyć subskrypcję.

Kliknij tutaj , aby przejść na stronę subskrypcji w serwisie SimpleSite.

6. Co się dzieje po upłynięciu bezpłatnego okresu próbnego?
Jeżeli nie wykupiłeś dodatkowych usług podczas okresu bezpłatnej subskrypcji próbnej, wygaśnie ona automatycznie. Możesz wtedy zdecydować, czy chcesz kontynuować subskrypcję. Jeżeli NIE chcesz kontynuować subskrypcji, usuniemy twoją stronę internetową. Oznacza to, że żadna z twoich podstron nie będzie dostępna w Internecie. Jednakże będziemy przechowywać twoją stronę internetową przez okres trzech miesięcy po wygaśnięciu subskrypcji.

Jeżeli zechcesz kontynuować subskrypcję, wystarczy zalogować się i wybrać rodzaj subskrypcji.

7. Co się stanie po wygaśnięciu moje płatnej subskrypcji?
Zwykle dbamy o automatyczne przedłużenie subskrypcji za pośrednictwem serwisu płatności SimpleSite. Jeżeli nie chcesz odnawiać subskrypcji, możesz w centrum obsługi klienta zażądać zwrotu opłaty w ciągu 14 dni i po prostu usunąć swoją stronę.

Jeżeli nie będziemy w stanie automatycznie przedłużyć twojej subskrypcji, powiadomimy Cię o tym e-mailem, zawierającym instrukcję ręcznego przedłużenia subskrypcji.

8. Jak mogę przedłużyć subskrypcję?
Zaloguj się, wpisując swoją nazwę użytkownika i hasło. Przejdź do opcji „Twoja subskrypcja" kliknij „Przedłuż subskrypcję-kliknij tutaj”

Jeżeli wyświetlona zostanie informacja, że jesteś zarejestrowany w Serwisie płatności SimpleSite, subskrypcja zostanie przedłużona automatycznie.

9. Co się stanie, jeśli nie chcę przedłużyć płatnej subskrypcji?
Jeżeli nie chcesz przedłużać płatnej subskrypcji, zaloguj się do swojej strony internetowej i kliknij "Usuń", a następnie "Zamknij stronę". Spowoduje to usunięcie całej zawartości twojej strony internetowej i anuluje przedłużenia subskrypcji.

Możesz również napisać do centrum obsługi klienta i poinformować, że nie chcesz już utrzymywać strony internetowej. Usuniemy wtedy twoją stronę i wstrzymamy wszelkie przyszłe płatności za przedłużenie subskrypcji.

Jeżeli ostatnio zostałeś obciążony płatnością za pośrednictwem Serwisu płatności SimpleSite, a nie chcesz przedłużać subskrypcji, skontaktuj się z Centrum obsługi klienta.

10. Co się stanie, jeśli nie chcę przedłużyć płatnej subskrypcji?
Jeżeli nie chcesz przedłużać płatnej subskrypcji, zaloguj się do swojej strony internetowej i kliknij "Usuń" i "Zamknij stronę". Spowoduje to usunięcie twojej strony internetowej i zapobiegnie przedłużeniu subskrypcji.

Możesz również napisać do centrum obsługi klienta i poinformować, że nie chcesz już utrzymywać strony internetowej. Usuniemy wtedy twoją stronę i wstrzymamy wszelkie przyszłe płatności za przedłużenie subskrypcji.

Jeżeli ostatnio zostałeś obciążony płatnością za pośrednictwem Serwisu płatności SimpleSite, a nie chcesz przedłużać subskrypcji, skontaktuj się z Centrum obsługi klienta.

11. Co z domeną i kontem poczty elektronicznej
W serwisie SimpleSite łatwo możesz zdobyć spersonalizowaną nazwę domeny dla twojej strony internetowej.

Twoja strona w serwisie SimpleSite będzie miała adres www.twojanazwa.pl, zamiast twojanazwa.SimpleSite.pl. Ponadto możesz stworzyć do pięciu spersonalizowanych adresów e-mail z nazwą twojej strony internetowej.


12. Jak mogę zapłacić za subskrypcję SimpleSite?
Można zapłacić online za subskrypcję w SimpleSite na www.SimpleSite.pl. SimpleSite oferuje bezpieczne systemy płatności przez internet.

13. Zapłaciłem, ale moja strona internetowa SimpleSite nie pojawiła się w Internecie. Dlaczego?
Być może jeszcze nie odnotowaliśmy Twojej płatności. Jeżeli Twoja płatność została przetworzona bez problemów i bez komunikatów o błędach, a twoja strona SimpleSite nie pojawiła się w Internecie, jak najszybciej skontaktuj się z Centrum obsługi klienta SimpleSite, wysyłając e-mail na adres obslugaklienta@simplesite.pl.

Staramy się odpowiadać na wszystkie wiadomości w ciągu 24 godzin. Pamiętaj, że twoja strona internetowa w serwisie SimpleSite mogła zostać zablokowana przez nas, jeżeli nie spełniała wymagań zawartych w Zasadach i warunkach.

Kliknij tutaj, aby przeczytać nasze Zasady i warunki

14. Czy mogę zablokować i całkowicie usunąć swoją stronę internetową?
Tak, możesz samodzielnie zablokować i usunąć swoją stronę internetową w serwisie SimpleSite w dowolnym momencie. Wystarczy zalogować się, wpisując swoją nazwę użytkownika i hasło. W prawej części strony subskrypcji znajduje się żółte pole z czerwonym przyciskiem "Usuń stronę internetową", który należy kliknąć, aby natychmiast usunąć stronę internetową w serwisie SimpleSite.

15. Moja strona internetowa przestała być dostępna w Internecie. Dlaczego?
Być może nie przedłużyłeś subskrypcji, albo do tej pory nie odnotowaliśmy Twojej wpłaty. Jeżeli przedłużyłeś subskrypcję i dokonałeś wpłaty przeszło 24 godziny temu, skontaktuj się z Centrum obsługi klienta SimpleSite wysyłając e-mail na adres obslugaklienta@simplesite.pl.

16. Ile mam czasu na przedłużenie subskrypcji przed jej wygaśnięciem?
W dowolnej chwili możesz się zalogować i sprawdzić stan subskrypcji. Możesz również sprawdzić, ile dni Ci jeszcze pozostało. Zalecamy przedłużenie subskrypcji przynajmniej 24 godziny przed jej wygaśnięciem. Czas nowej subskrypcji zostanie powiększony o liczbę dni pozostałych w obecnym okresie subskrypcji.

17. Co się stanie, gdy zapłacę zbyt późno?
Twoja strona internetowa zostanie zablokowana po wygaśnięciu okresu subskrypcji. Jednak w czasie kolejnych 90 dni możesz się zalogować i przeglądać swoją stronę wykorzystując do tego celu edytor stron, a także wykupić nową subskrypcję, co spowoduje reaktywację strony. Jest to możliwe ponieważ przechowujemy twoją stronę internetową przez 90 dni po terminie wygaśnięcia subskrypcji. Reaktywacja strony internetowej jest możliwa w ciągu 90 dni po zalogowaniu się i przedłużeniu subskrypcji SimpleSite.

18. Otrzymałem bon prezentowy SimpleSite. Jak mogę go wykorzystać?
Jeżeli otrzymałeś bon prezentowy SimpleSite i chcesz go wykorzystać, aby stworzyć swoją nową stronę internetową, kliknij poniższy link i postępuj zgodnie z instrukcją:

Kliknij tutaj, aby wykorzystać bon prezentowy SimpleSite.

19. Czy mogę przedłużyć aktualną subskrypcję przy pomocy bonu prezentowego?
Tak, ale pod warunkiem, że na tym bonie prezentowym SimpleSite jest wymieniona taka opcja. Jeżeli jest, możesz zalogować się, wpisując swoją nazwę użytkownika i hasło i przejść do części "Zakupy i prezenty", gdzie znajdziesz przycisk "Przedłuż przy pomocy bonu prezentowego". Kliknij aby wprowadzić numer lub kod z bonu prezentowego.

20. Jakie są Zasady i warunki dotyczące subskrypcji próbnej oraz zakupu subskrypcji w serwisie SimpleSite.pl?
Kliknij tutaj, aby przeczytać nasze Zasady i warunki

Pytania ogólne, dotyczące korzystania z serwisu SimpleSite.

1. Czy wszyscy mogą zobaczyć moją stronę internetową w serwisie SimpleSite?
Tak i nie. Twoja strona internetowa NIE jest chroniona hasłem. Oznacza to, że każdy kto otrzyma e-mailem zaproszenie do odwiedzenia strony, może ją zobaczyć. Ogólnie, Twoją stronę będą mogły znaleźć wszystkie osoby znające adres strony lub mające link do niej. Zalecamy, aby zawsze ostrożnie rozważyć, czy dane materiały należy umieszczać na stronie. Należy unikać zamieszczania w Internecie danych poufnych, obraźliwych oraz nienadających się do rozpowszechniania publicznego. Twoją stronę internetową można znaleźć używając wyszukiwarki, takiej jak Google czy Yahoo, która bezpośrednio indeksuje zawartość stron internetowych.

2. Czy serwis SimpleSite przechowuje moje zdjęcia?
Tak, przechowujemy je, ale są one przechowywane w innym rozmiarze i formacie niż na komputerze użytkownika. Zmniejszamy pliki zdjęć po to, żeby osoba odwiedzająca stronę jak najkrócej czekała na załadowania strony.
Dlatego nie należy uważać serwisu SimpleSite za miejsce, w którym można zapisać zdjęcia, a następnie usunąć te zdjęcia z własnego komputera. SimpleSite jest raczej miejscem, w którym można zaprezentować zdjęcia, a nie przechować je.

Zdjęcia, które przechowujesz na swoim komputerze są oryginałami, podobnie jak kiedyś negatywy, które odbierało się z pracowni fotograficznej, zaś zdjęcia w serwisie SimpleSite są odpowiednikiem odbitek, tak więc jeżeli cokolwiek stałoby się z twoją stroną w SimpleSite, oryginały zdjęć wciąż będziesz mieć na swoim komputerze.

3. Czy na mojej stronie internetowej pojawią się reklamy?
Na twojej stronie internetowej nie będzie reklam, wyskakujących okienek ani wiadomości sponsorowanych. Dlatego pobieramy niewielką opłatę roczną za korzystanie z SimpleSite.

4. Dlaczego muszę płacić za moją stronę w serwisie SimpleSite po upłynięciu bezpłatnego okresu próbnego?
Podjęliśmy decyzję że strony internetowe stworzone przy pomocy serwisu SimpleSite nie powinny zawierać żadnych reklam, wyskakujących okienek ani wiadomości sponsorowanych. Z tego powodu pobieramy niewielką opłatę roczną za korzystanie z SimpleSite.

5. Nie otrzymałem biuletynu SimpleSite. Dlaczego?
Sprawdź, czy podany przez Ciebie adres e-mailowy jest prawidłowy. Aby to zrobić, zaloguj się i kliknij "Twoja subskrypcja". Na stronie subskrypcji sprawdź i zmodyfikuj dane, które podałeś podczas rejestracji w serwisie SimpleSite.pl.

6.Czy mogę stworzyć własne szablony dla mojej strony internetowej w serwisie SimpleSite?
Nie, obecnie to nie jest możliwe. Możesz skorzystać jedynie z szablonów przygotowanych przez SimpleSite.pl. Być może jednak tak opcja pojawi się w przyszłości.

7. Nie pamiętam hasła. Co mam zrobić?
Podaj nam swoją nazwę użytkownika, a prześlemy Ci Twoje hasło. Kliknij tutaj, aby otrzymać e-mail ze swoim hasłem.

8. Jaki jest lub będzie adres mojej strony w Internecie?
Podczas rejestracji w serwisie SimpleSite podajesz nam nazwę użytkownika i hasło. Twoja nazwa użytkownika staje się również nazwą strony internetowej.

Jeżeli przykładowo wybierzesz nazwę użytkownika "Nowacki", wtedy
adresem twojej strony internetowej będzie Nowacki.SimpleSite.com

9. Czy otrzymam zniżkę, wykupując więcej niż jedną stronę w serwisie SimpleSite?
Nie, opłata subskrypcyjna jest dość skromna, dlatego nie możemy zaoferować rabatów.

10. Czy mogę zmienić nazwę mojej strony w serwisie SimpleSite?
Możesz zmienić nazwę strony w serwisie SimpleSite. Możesz ją na przykład zmienić z nowacki.SimpleSite.com na salacki.SimpleSite.com.

Pamiętaj: Jeżeli zmienisz nazwę strony internetowej, nowa nazwa stanie się twoją nazwą użytkownika, używaną do zalogowania się. Zmiany możesz dokonać w części "Twoja subskrypcja" gdy jesteś zalogowany.

11. Chcę anulować subskrypcję i usunąć stronę internetową w serwisie SimpleSite, tak aby nikt jej nie mógł zobaczyć. Jak mogę to zrobić?
Możesz anulować subskrypcję i usunąć stronę SimpleSite w dowolnej chwili. Wystarczy zalogować się, wpisując swoją nazwę użytkownika i hasło. Kliknij "Twoja subskrypcja", a następnie "Anuluj subskrypcję i usuń swoją stronę". Uwaga: Nie zwracamy opłaty za niewykorzystany okres subskrypcji.

12. Czy mogę zmienić wielkość zdjęć?
Nie, wielkość zdjęć jest ustalana automatycznie w wybranym przez Ciebie szablonie.

13. Czy mogę modyfikować i usuwać wpisy w mojej księdze gości?
Tak, zaloguj się w serwisie SimpleSite.pl i kliknij przycisk "Edycja" dotyczący księgi gości. Zobaczysz wszystkie wpisy w księdze gości - niechciane możesz usunąć.

14. Czy mogę wykorzystywać stronę w serwisie SimpleSite do celów komercyjnych?
Tak, możesz wykorzystywać stronę w serwisie SimpleSite celów komercyjnych, pod warunkiem że faktyczna zawartość strony będzie zgodna z ogólnymi Zasadami i warunkami. Uwaga: Niedozwolone jest odsprzedawanie strony w serwisie SimpleSite ani nazwy strony w serwisie SimpleSite osobom trzecim.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Wyślij e-mail do Centrum obsługi klienta: obslugaklienta@simplesite.pl

Uwaga: Jeżeli już jesteś użytkownikiem serwisu SimpleSite, w wiadomości wymień
nazwę swojej strony internetowej SimpleSite.